.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع تکلیف برخی مدیران در گلستان
استاندار گلستان، همدلی و تعامل میان دستکاههای مختلف را لازمه توسعه استان دانست و گفت: به نظر می رسد برخی مدیران استان فقط به دنبال رفع تکلیف هستند ...
رفع تکلیف برخی مدیران در گلستان

استاندار گلستان، همدلی و تعامل میان دستکاههای مختلف را لازمه توسعه استان دانست و گفت: به نظر می رسد برخی مدیران استان فقط به دنبال رفع تکلیف هستند.

جواد قناعت در جلسه شورای اداری استان در گرگان افزود: مدیران به نتیجه کار اعتقاد داشته باشند و همدلی و هماهنگی بین دستگاهی لازمه توسعه استان است.

وی اظهار داشت: شکایت و اختلاف بین دستگاه ها مورد قبول نیست و اگر اختلاف و تضادی بین دستگاههاست باید رفع شود.

وی با گرامیداشت دهه فجر گلستان خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه های متنوع استان را متحول کرد و تلاش شود، این برنامه ها مردمی برگزار شود.

قناعت، تاکید کرد: باید حق انقلاب در این دهه ادا شود و با ارائه برنامه های مختلف، ارزشهای انقلاب و دستاوردهایش به نسلهای حاضر منتقل شود.

استاندار گلستان بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که برپایه ارزشهای دینی بنا نهاد شد و استقال و آزادی اولین ثمره آن است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان نیز گفت: سه هزار برنامه در ایام دهه فجر در استان اجرا می شود که دو هزار طرح اجتماعی و فرهنگی است.

فتح الله نوری افزود: برگزاری همایشهای بزرگ استانی، علمی و فرهنگی، همایش علمی بانوان انقلاب، ولایت فقیه، پیاده روی همگانی، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی از جمله برنامه هاست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.